Stinemors Små Øyeblikk

mandag 17. oktober 2011

Vakker høst | takkღ

Dere er herlige, strålende fantastiske, omsorgsfulle og gull verdt!
Alle de nydelige og varme kommentarene deres på forrige innlegg gjorde at smilet mitt kom tilbake.
Jeg blir litt tom for ord rett og slett - tusen takk!
Det var litt tøft å se vaffelhjarte, men også godt. Hjertet mitt holdt på å stoppe et par ganger....
Jeg gråt mange tårer på fredag... - noen ganger må man det, og i dag sitter jeg igjen med
følelsen om at mine barndomsminner er viktige, og jeg er så heldig som har dem!
Det er de minnene som er viktige, ikke det vonde.....
Denne helgen har vært proppa med besøk og annen kos! Fullt hus med andre ord.
markus har hatt en kompis på besøk, så vi har hatt en jevn strøm av musikk fra kjeller'n.
På fredag fikk jeg melding fra lillesøs'n min om hun kunne komme - selvsagt! Vi satt
oppe til langt på natt med tv, litt snacks og skravling, kos Lørdag var det tid for litt
 shopping og møtte mamma'n vår, og hun hadde planer om å bli til søndag. Det vi
trodde skulle bli en helt vanlig og stille helg ble full av liv og røre
Med et lite innslag av fart!
Og en vakker & lykkelig noah som løp det han kunne orke!
Dette er L Y K K E - dette er gode minner!
Ønsker dere en fortreffelig flott uke!

post signature

3 kommentarer:

  1. Det så ut som en deilig dag :-)
    flotte hunder du har :-)

    SvarSlett
  2. Fine bilder du deler i dette innlegget. Jeg leste også forrige innlegg og syntes det var veldig rørende! Håper det går bra med deg. Gir deg en god varm klem
    Tonje

    SvarSlett
  3. Hørtes ut som en super helg! Så herlige bilder, og så vakker hund du har! :D

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil legge igjen en hilsen til meg
- tusen takk ♥