Stinemors Små Øyeblikk

onsdag 12. oktober 2011

Sau | ullen prins!

Jeg tror nok at dere vet hvilket forhold jeg har til sauer :)
- ingen hemmelighet at jeg digger disse dyrene!
Så da jeg nesten snubla over disse bare måtte de bli med meg hjem!
 - myke og skjønne flanellsauer fra princess. 
Alle innpakkede sauer fortjener en vask og tørk, og etterpå lande i en myk og god seng.
Jeg var en smule skeptisk på hva mannen ville si, dette er kanskje ikke det mest maskuline sengetøyet
som fins! joda... jeg  var inne på tanken at det var matilde som burde få dette i sin seng, men hun
har flanellsett med både elg og jungledyr på, så nå var det vel min tur? Det er jo jeg som elsker
sauer også da! Dermed droppa jeg all omtanke for hva mannen ville mene :)  Ikke har han
vært mye hjemme heller i det siste, så jeg var spent på om han i det hele tatt ville
 merke det. Hans første kommentar var: fy søren, så tøft det var!
Snakk om overraskelse!

matilde er nok bittelitt misunnelig... Jeg tror hun kanskje har arvet min kjærlighet for den lodne prinsen.
Det er litt trist at ingen av mine barn fikk oppleve sauene besta & besten hadde hjemme
utpå Runde. Tiden i fjøset er virkelig et kjært barndomsminne for meg!
Men matilde har en liten lodden fyr hun elsker overalt - timmy!
- og hver kveld koser vi oss med å se timmy på barnetv.


Er det noen flere som har småtroll som er avhengig av denne herlige fyren?
Jeg må bare innrømme at jeg har blitt litt glad i han jeg også....

post signature

10 kommentarer:

  1. så flott :D tror nesten eg må ta meg en tur på shopping ... sånn vil eg og ha ;)

    SvarSlett
  2. Herlige sauer! Og stilig reaksjon på mannen ;)

    SvarSlett
  3. Ååå, så søte sauer!! Og så flanell da, som er SÅ herlig! Merker jeg ble litt fristet til å kjøpe sauer til oss og (oss voksne så klart, hihi)

    Stor klem

    SvarSlett
  4. Alle mine unger har fått seg et koselam av mormor da de var små, og de har vært trofaste følgesvenner :)
    De mannfolka overrasker av og til ;)
    Ha en fin kveld :)
    klæm

    SvarSlett
  5. Åh, så på detr settet i dag jeg. Tenkte som deg at mannen ikke ville like det, så jeg lot være å kjøpe.
    Men når jeg ser hva mannen din sa så kanskje jeg skal kjøpe jeg også :-)

    SvarSlett
  6. Timmy er nok ikke min favoritt men sauen Shaun derimot, han er kul! :D Sett serien før? :)

    Sauer er kule de. En smule undervurdert. Flott at mannen din likte sengetøyet:)

    SvarSlett
  7. Hei Stinemor :)
    Så NYDELIG ღ helt aldeles herlig...
    og så flanell da ღ bare såååå godt
    å legge seg i det :) Herlig at din
    mann også likte det, hihi...
    Kjempeflotte både pannebånd og den
    skjønne genseren til Brum ღ herlig!
    Ønsker deg en fortsatt fin kveld, og
    tusen takk for alltid så koselige
    kommentarer, det varmer godt ღ Stor
    klem fra Mette

    SvarSlett
  8. Råfine sauer!
    Timmy er alltid en slager, 2åringen leker ofte sau til morens store fortvilelse.. alt blir svart med "bæbæ?".
    I den siste tiden har vi begynt og se litt mer på sauen shaun, der dukker jo timmy også opp, og er utrolig morsomt! vi voksne ler mer enn barna! :P

    SvarSlett
  9. Så herlig sengetøy:)! Og jada, jeg er nok litt avhengig av Timmy, han er en likandes fyr :)

    SvarSlett
  10. Jeg heller mer mot søte kuer jeg da, men sauene kommer på en god andreplass! Jeg har en gudsønn som digger sauer da, så jeg får stadig vekk fikset noe sauete til han da:) Hvor har du kjøpt dette?

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil legge igjen en hilsen til meg
- tusen takk ♥