Stinemors Små Øyeblikk

lørdag 1. oktober 2011

Det er sommerens siste sang som toner ut en siste gang....



Bloggen øyeblikk har sin aller første fotokonkurranse.
For det første elsker jeg navnet! Og for det andre elsker jeg blogger med vakre foto!
Så dette er helt klart noe for meg!

Temaet for konkurrasen er:
" Det er sommerens siste sang som toner ut en siste gang."
Mitt bidrag er dette bildet jeg tok av celine & sookie forrige dagen på jordet
- jeg syns det passer godt til temaet!


Jeg anbefaler dere å ta et besøk hos disse to kreative damene bak bloggen!
post signature

14 kommentarer:

  1. Så nydelig bilde, og flott blogg! Følger deg gjerne videre. Ha en riktig fin lørdag. Klemmer fra Elin

    SvarSlett
  2. Nydelig bilde, Stinemor ღ
    Ser at det er en liten
    stund siden jeg var innom
    deg sist, skal ta meg en
    tur nedover her hos deg å
    titte litt :) Ønsker deg en
    fortsatt fin lørdag og helg
    Klem fra Mette

    SvarSlett
  3. Tusen takk!

    Er veldig glad for at jeg ble inspirert av deg, MissMette, til å ta en titt på bloggen Øyeblikk :)

    SvarSlett
  4. Nyyyydelig bilde, og passet perfekt til konkurransen.

    God helg fra meg til deg
    Klem

    SvarSlett
  5. Nydelig bilde ;-) Du tar mange fine bilder til bloggen din! Ha en koselig kveld!

    SvarSlett
  6. Et utrolig flott bilde!! Tusen takk for at du deltar i konkurransen vår!

    Hilsen fra Øyeblikk-jentene

    SvarSlett
  7. Et utrolig nydelig bilde!
    Klem Tonje

    SvarSlett
  8. Nydelig bilde :) skal ta en titt på den bloggen.

    KLem

    SvarSlett
  9. Jeg ser du har gjort en liten makeover her, flott med høsttema :)

    SvarSlett
  10. Så flott bilde! Kunne vært hentet fra en Lassie -film! -Margit-

    SvarSlett
  11. Ah, så fint bilde!!! Digger det! Så levende og behagelig å hvile øynene på :-)

    SvarSlett
  12. Dette var et veldig koselig bilde - og jeg tenker med én gang på sensommer når jeg ser det. Virkelig flott! :D

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil legge igjen en hilsen til meg
- tusen takk ♥