Stinemors Små Øyeblikk

lørdag 22. oktober 2011

Giveaway hos G-Anette's Kreativiteter

I dag har Gry-Anette bursdag
- hipp hurra for deg! Jeg er helt sikker på at du har hatt en super dag!
Hun feirer over 50 000 besøkende med en giveaway - her
Jeg anbefaler deg en titt for her er det flotte premier!
Gry-Anette er den kreative sjelen bak Luefabrikken - og her finner du mye lekkert!
 snik-reklame 
Jeg digger luene hennes, og disse crazymonkey-luene er jentene mine sine nye favoritter!
Selvsagt måtte de ha en hver! Den grønne er Charlotte sin, Celine har gul og Matilde har rosa.

Nei, nå er stinemor sliten... Jeg har vært borte i 8 timer i dag og kun tenkt hund - fantastisk deilig!
Det var godt å kun være meg, ingen mann og ingen barn... Jeg kom hjem til to barn som var i bursdag, to som maste om lørdagsgodis, leker utover hele stuegulvet, en mann i garasjen og en klesvask som måtte henges opp. Slik er livet når mor er borte! Godis ble fiksa, mor fikk en dusj mens lillemor så barnetv, klesvask ble hengt opp av mor, hunder fikk mat av matmor, lillemor ble lagt av.. ja mor...
- og da mor til slutt satt seg ned for å spise litt og oppdatere seg i koselige blogger,
jo da kom mannen inn! :)  Godt planlagt fra han sin side mon tro.... 
Noen ting må man bare smile av!
I morgen er en ny dag, og den skal også brukes opp på hundeutstilling!


3 kommentarer:

  1. Den dama fortjener litt snik reklame! :) Og gratulerer med femtenåring i hus! :)
    Du skriver så fint, det er virkelig ekstra hyggelig og komme innom deg på runden! :)

    SvarSlett
  2. Åå, søte deg!! :) Blir jo rørt her jeg sitter og leser. Tusen takk ♥
    Og gratulerer så mye med Markus sin bursdag som var, for en kjekk gutt! :)
    Gleder meg til å se babyjakken du tryller frem :)

    Fin søndag til deg
    Klem

    SvarSlett
  3. Hei på deg :) Den vegg fargen har me dessverre ikkje. Me tok utgangspunkt i ein prikk på ei pute me hadde før, og så fekk me blanda den hos Flügger, Herr Fryd var svært misfornøyd - den skulle liksom bli litt brunare. Frøken Fryd er svært fornøyd med at den har lilla i seg :) Malingsspannet har me heve, så kan dessverre ikkje gi deg koden.

    Ha ei god ny veke!

    Klem Eli

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil legge igjen en hilsen til meg
- tusen takk ♥