Stinemors Små Øyeblikk

fredag 28. oktober 2011

Whippetstrikkღ

Innimellom søt babystrikk ble det tid for hundestrikk, rettere sagt whippetstrikk...
- og slik ble den! Dette er en bestiling til en søt whippet som heter Bliss,
og på et vis er hun tanten til vår Daisy.. Så da er det jo rett og
rimelig at Daisy måtte stille opp som modell!
Så nå må jeg huske å legge den i bilen slik at jeg får levert den på utstilling i helga...
jada, det er en ny helg med vakre hunder og herlige eiere!
Tenk at det ble sollys når jeg skulle ta bilder!  Snakk om flaks!

tusen takk for alle søte kommentarer på babystrikken min!
Det var koselig å strikke og snart blir det mer strikk til liten,
men akkurat nå er det en ny hundegenser på pinnene...



8 kommentarer:

  1. Så fin den var! :) Og babytøyet også! En stor gave! :)

    SvarSlett
  2. Å så søt med røde hjerter da! :) Daisy er helproff modell, man skulle nesten tro hun hadde masse erfaring ;)

    Fin kveld til deg
    Klem

    SvarSlett
  3. Så tøff! Og fantastisk babystrikk under her!

    Og så må jeg bare si at det var gøy å lese utdraget fra 50-tallets husmødre - jeg hadde aldri blitt gift hvis jeg levde da. Helt sant. Så vi er flere håpløse eksemplarer!

    Ha en deilig helg!

    PS! Tror du jeg klarer å strikke et pannebånd på en kveld? Hvor lang tid bruker du?

    SvarSlett
  4. Så fin!! Du er en stor inspirasjon!!
    Å baby gaven var nydelig ;)

    Kos deg på utstilling. Stiller du ut noen av dine hunder denne helgen?


    Klemmmer

    SvarSlett
  5. Så stilig han ble da, med disse kule klærne! og babyklærne i innlegget under var super søte!

    Ønsker deg ei god helg
    Og tusen takk for skjønne kommentarer hos meg
    Klem Tonje

    SvarSlett
  6. Hehe... Jeg smiler her, jeg! Det var da en helt herlig modell du hadde for genseren din... Det ser jo nesten ut som om hun nyter det! Genseren var jo helskjønn! Med hjerter og alt;-)
    Klem

    SvarSlett
  7. Skikkelig kul genser.
    Som tidligere eier av en golden retriver har jeg sluppet unna hundestrikking, har derimot brukt tiden til å fylle støvsugeren med pels :-)

    SvarSlett
  8. Hei. Jeg har lenge vært på utkikk etter et mønster som dette å strikke til whippeten til venninnen min. Er det noen mulighet for at jeg kunne fått/kjøpt mønsteret??
    Håper det ikke er for frekt å spørre.

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil legge igjen en hilsen til meg
- tusen takk ♥