Stinemors Små Øyeblikk

onsdag 19. oktober 2011

Om å gjenta seg selv....


...- om igjen og om igjen! Men noe fortjener å gjentas! I løpet av de siste dagene har jeg laget 6  pannebånd som jeg fikk bestillinger på. Kjempe kos! Jeg sendte de avgårde med posten i går og allerede i
 dag fikk jeg mailer om at de har kommet fram - heia posten! Og de to mottaker'ne var så
strålende fornøyde med mine hjemmestrikkede pannebånd - herlig! Slike søte ord
gjør det enda morsommere å lage noe til andre!

zzzzzz..... nå er det natta, jenter.....
Jeg har ikke gjort det jeg skulle ha gjort denne kvelden, sånn er det bare innimellom!
- og nå orker jeg ikke noe mer... Jeg syns jeg hører dyna mi rope, den med sauer på :)
tusen takk for alle de søte kommentarene på matilde-bildet som jeg har med i
konkurransen! Jeg anbefaler virkelig å ta en titt på øyeblikkbloggen
- det er mange fantastiske bilder å nyte!

nattaklem
post signature

10 kommentarer:

  1. Hei Stinemor :)
    Så gøy da, ikke noe som er så morsomt når folk liker det man gjør ღ og at du får så mange bestillinger er ikke rart, pannebåndene er kjempestilige! – herlige farger og skjønne motiver også… Nydelige bilde av Matilde ღ litt lengre nede her også – flott bidrag… Tror kanskje jeg skal legge inn et bilde i morgen jeg også. Hadde ikke planlagt at jeg skulle være med denne gangen, ettersom jeg ikke har noen barn selv og da, ingen bilder. Men, nå ser det kanskje ut til at jeg kan legge ut et av mitt eneste tantebarn ღ - syns det er spennende med disse utfordringene… Ønsker deg en flott torsdag (regner med at du har lagt deg når jeg skrev dette) hihi… og så håper jeg du har sovet god i det herlige sengetøyet ditt ღ Stor klem fra Mette

    SvarSlett
  2. Kjempefine pannebånd! Herlige farger:)

    SvarSlett
  3. Så fine!! Blir mange glade ansikter nå :-)

    Ønsker deg en fin dag
    Klem fra meg:-)

    SvarSlett
  4. Flotte pannebånd i herlige farger :)
    Det hender kveldene går opp i røyk og man gjør ting som ikke er planlagt ;)
    Klæm

    SvarSlett
  5. Kjempe fine de pannebåndene dine:)
    Ha en fin torsdag:)
    Klem

    SvarSlett
  6. Så fine! Skjønner godt mottakere blir fornøyde! Var nå stilig at du hadde merkelapper som matchet!
    Klem og fin dag til deg :)

    SvarSlett
  7. skikkelig flotte pannebånd og lurt med perlestrikk.
    Tror jeg må prøve på ett slikt til snuppa her etterhvert også, må bare bli ferdig med noen andre påbegynte prosjekt.

    ah en superduper dag:-)

    SvarSlett
  8. Enkelte ting kan ikke gjentas for ofte ;) Det var en flott stabel med panneband! Hvilket garn er det du sverger til nå som du sikkert har prøvd litt forskjellig?

    Ha en fin dag

    Klem

    SvarSlett
  9. Desse pannebanda er såå fine! :)

    SvarSlett
  10. Så koselig med bestillinger og fornøyde mottakere - pannebåndene dine er vakre, jeg tenker hver gang jeg er her inne at nå må jeg hive meg i pannebåndstrikkinga jeg også :). Lurer også på hvilket garn du bruker??

    Og så mange nydelige bilder du tar, en nytelse for øyet å besøke deg her!

    Ha en herlig kveld, og takk for velkommen tilbake-hilsen, det varmet! God klem!

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil legge igjen en hilsen til meg
- tusen takk ♥