Stinemors Små Øyeblikk

lørdag 8. oktober 2011

Hundestrikkღ

Et av den siste tidens store prosjekter - ikke digersvært, men salukistort! Jeg har strikket
sakukigenser før til Brum, den vokste han ut av etter to gangers bruk... jajaja.... Så da ga
jeg den bort i premie på årets saluki spesial, hun som vant ble så fonøyd at hun
gjerne ville bestille en til av meg.. - så da satte jeg i gang strikkepinene ;)
Den søte salukifrøkna som skal ha denne er hvit og sort derfor tror
 jeg denne blir perfekt til henne! hjertene er prikken over i'en
Brum er søt modell
I morgen skal vi tidlig opp for å sette kursen mot vikingeskipet i Hamar
- tid for hundeutstilling! tjohei!! Så da skal genser'n overleveres....

ønsker dere en koselig lørdag!
Og til nye lesere/følger velkommen!
Alle kommentarene fra dere gjør meg kjempe glad

koseklem
post signature

10 kommentarer:

  1. Så flink du er. Fint strikk og nydelig modell :)

    Lykke til på utstilling!
    Klem :)

    SvarSlett
  2. Så fiiiin genser, og hund da♥

    Har du oppskrift? Har så lyst å strikke genser til Mopsen min denne vinteren, hihi..

    Ha en fin kveld -
    Klem Jatte♥

    SvarSlett
  3. Takk jenter!

    Ja, har oppskrift på denne, men den er nok litt stor til en mops :)
    DROPS har flere forskjellige oppskrifter til små hunder :)
    sjekk her:
    http://www.garnstudio.com/lang/no/search.php

    SvarSlett
  4. Så flott med hjerter! Fint med hjemmestrikket også på hund! Du er god med pinnene :-)
    Ha en god søndag på tur!

    SvarSlett
  5. Syns Brum tar modelljobben veldig seriøst! Nydelig! :)

    Blir fornøyde mottakere av denne på utstilling i morgen, kos dere masse!

    Klem

    SvarSlett
  6. Kjempefin både hund og genser. Lykke til på utstilling. :)

    SvarSlett
  7. Den ble skikkelig stilig!
    Lykke til på utstilling i dag =)

    SvarSlett
  8. Tusen takk for koselige kommentarer hos meg, Stine! Lykke til på hundeutstillingen i dag! Tvi tvi!

    Nydelige bilder under her. Liker hjemmelagede kjøkkenkluter best, så hvorfor ikke grytelapper. Flotte disse her :)

    Herlig plagg til vovsen, flinke du er! :D

    Klem,
    Eli Kristin

    SvarSlett
  9. Å så skjønn...Så flink du er:)
    Ha en fiiin søndag:)
    Klem

    SvarSlett
  10. Så nydelig!! Og flink søte modellen <3

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil legge igjen en hilsen til meg
- tusen takk ♥