Stinemors Små Øyeblikk

fredag 7. oktober 2011

Hva er best⁇

Jeg har vel alltid kjøpt grytekluter for oppi hodet mitt så var liksom de hjemmelagede heklet
- og jeg er jo ikke så dreven med heklekroken ennå... Men i sommer så jeg strikka
grytekluter i en blogg, jeg husker ikke hvilken.
Så da måtte jeg prøve på det! Jeg begynte på disse i sommer - perfekt å strikke i bilen,
de ble ikke ferdig og jeg glemte dem en stund... ups! Men da jeg begynte på
teppet til matilde trengte jeg pinnene disse gryteklutene hang fast i,
så da strikka jeg de endelig ferdig.
Jeg elsker de! De er myke, men tykke nok til at man ikke brenner seg på fingrene.
De er strikket i 3 tråder mandarin petit, la opp ca 31 masker og
strikka perlestrikk helt veien opp + en hekla kant rundt.
Noen ganger er det enkle best - og disse må det bare bli flere av!
I dag har jentene og jeg kosa oss ute i den flotte høstsola sammen med hundene
ute på jordet - selvsagt hadde mamma'n med kamera!! selvsagt!
Det ble mange flotte bilder, og jeg skal nok legge de ut også
- en liten smakebit.... hoppende glad lillemor....

ha en fortryllende fredag!

8 kommentarer:

  1. Absolutt de hjemmelagete:)
    ha en fin kveld
    klemklem

    SvarSlett
  2. Jeg liker hjemmelagede best! Lekker farge - og veldig praktisk farge- likte de godt, jeg!
    Nydelige bilder ( som vanlig) og skjønn jente i lekker vest ;-)
    Kose deg på fredagskvelden!

    SvarSlett
  3. Hjemmelaget er best, og synes de var finest også:)
    Nydelig bilder av den skjønne jenta di.
    God helg:)
    Klem

    SvarSlett
  4. Jeg er ny leser her, og dette var en blogg som falt i smak! Helt sikkert ikke siste gangen jeg er her inne :)

    Jeg bruker kun de hjemmelagde gryteklutene :) Virkelig lekker farge på de du har strikket!
    Fin jente i fin vest :) Jeg har faktisk en lik på pinnene til min datter. God helg:)

    SvarSlett
  5. Hjemmelaget ,helt klart!
    Flotte bilder:)

    SvarSlett
  6. Hjemmelaget er best - uten tvil! Jeg har ikke annet, jeg :) De hjemmelagede er jo uten tvil også finest, så jeg ser ikke poenget med å vurdere noe annet engang ;) De du viser frem her var jo bare superlekre :)

    SvarSlett
  7. Hjemmelaget!
    Nydelig bilde av jenta di ute. Ha en fin søndag! Klem

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil legge igjen en hilsen til meg
- tusen takk ♥