Stinemors Små Øyeblikk

torsdag 13. oktober 2011

Blogg ✒ bok

Endelig hoppa jeg i det med begge beina! Første del av bloggen min har blitt til bokform som jeg kan kose meg med. Fra den spede starten som ikke kom helt i gang før i 2010, men da tok det jammen av! Planen min er å gjøre hvert år om til bok - tadaaaa! Det er ganske spesielt å ha bloggen mellom to permer. Selvsagt er det fint å se tilbake i bloggen sin på nettet også, men dette blir morsommere og
lettere  for ungene - de smilte stort da de så bildene av seg selv. Snakk om kos. ✒
nyt øyeblikket ✒
Varm sjokodrikk i favoritt kopp og en bok full av minner og ferdige prosjekter....
Selve forsiden prydes av min kjære kiwi - dette er det første bildet jeg la inn i bloggen.
Hun fortjener denne plassen! Vi vil alltid huske deg, kiwi!
for jeg tok den mest lettvinte løsningen denne gangen nemlig at programmet redigerte enkelt.
Det irriterer meg litt siden bilder og tekst er litt hulter i bulter i forhold til bloggen, men
pyttsann! Neste gang blir det bedre! ✒

update
Jeg har fikset boka hos Blog2Print
Og jeg ble virkelig overraska over hvor kort tid det tok før jeg hadde den i postkassa!

Nå skal jeg kose meg med den rykende varme koppen... brrr...
- det blir jammen kaldt når sola forsvinner.
ha en fortreffelig kveld!
klem
post signature

10 kommentarer:

  1. Så gøy å ha bloggen mellom to permer! :) Det er virkelig noe annet å bla i en bok fra sofaen ja :)
    Hvor bestilte du?

    Kos deg med kakao og mimring

    Klem! ♥

    SvarSlett
  2. Oi så gøy det så ut med egen bloggbok!!! Hvordan og hvor får du laget den??
    Nå er jeg kjempenyskjerrig:-)

    Ha en fin kveld
    Klem fra meg

    SvarSlett
  3. Blogg i bokform har jeg tenkt jeg skal gjøre en gang også. Kjempemoro å ha, kjekt å kunne bla tilbake og lese. Når man blogger er det jo utrolig hvor mye man dokumenterer som ellers hadde blitt glemt.

    ha en fin kveld!
    Klem

    SvarSlett
  4. Så gøy. Det er et tips jeg skal ta med meg. Så skikkelig fin ut.

    SvarSlett
  5. Dette SKAL jeg også gjøre :))
    Klæm

    SvarSlett
  6. Wow, så lurt!! Dette må jo være den perfekte julegave...til meg selv ;) Klem fra Anette :)

    SvarSlett
  7. Ååå..så herlig og morsomt å ha bloggen i bok form.*liker*
    Ha en herlig fredag.
    Klem

    SvarSlett
  8. Gu for ein flott ide :) Du er så utrulig kreativ og flinke, så det må jo vere utrulig kjekt å ha ei bok som du kan vise til familie og venner som ikkje følger med på bloggen din. Eller eg vil jo tru at dei fleste følger med på denne flotte bloggen. Men uansett....det var ein kjekk ide :)
    Men var det ikkje ein stor jobb då? Har du skreve inn og limt inn alle bilda? Eller er det ein litt meir lettvint måte det er gjort på?

    SvarSlett
  9. For ei flott bok og for en flott ide! Det skal jeg jammen meg titte litt nærmere på :)

    Du har utrolige flotte hunder, har en liten svakhet for Salukier. Da jeg var en god del yngre, så ønsket jeg meg den rasen. Hadde jeg hatt en mann som var like hundeinteressert som meg så hadde det nok blitt en sånn en da. Men jeg har måttet sloss meg til de fleste hundene vi har hatt, og hver og en skal bli den siste sier gubben :) Nå har vi en bitteliten Chihuahua som egentlig er perfekt i størrelsen :)

    Holder faktisk også på med et sånt pannebånd nå. Har strikket et par Bellas mittens som skal være i julegave, samt at jeg har garn som jeg vil strikke opp. Fikk enda mere til overs, så da blir det pannebånd også til vottemotakeren.

    Ha ei riktig god helg til deg og familien!

    Klem fra Desiree

    SvarSlett
  10. Så lurt med blogg bok, gøy å kunne lese tilbake.

    God helg til deg og de søte!!

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil legge igjen en hilsen til meg
- tusen takk ♥