Stinemors Små Øyeblikk

tirsdag 4. oktober 2011

HØSTferieღ

Her i huset er det høstferie nå....
markus utnytter tiden med å sove leeenge om morgenen - slik som normale tenåringer gjør.
celine og charlotte koser seg sammen på rommene og gjør jentete-ting.
matilde skal ha et par dager i barnehagen før ferie og fridager hjemme
 - hun koser seg sånn der, så bare hjemme er kjedelig for henne.
I dag får vi besøk av min lillesøster amanda og mamma, så i kveld blir det taco og kos.
Mitt ønske for høstferien var å dra til sunnmøre slik som i fjor, men siden mannen
jobber, jobber.. og jobber enda mer så ble det umulig.
- men kos blir det uansett!
Selvfølgelig strikkes det, men atte det atte... jeg strikker på flere store prosjekt på samme tid.
Det blir vanskelig å vise bilder da, men det kommer.....

ps!
takk for alle gode råd til min frustrasjon!
Jeg huka av den *forbli pålogget* for en stund siden pga mange problemer,
men det hjalp ikke denne gangen gitt. I dag prøvde jeg meg i firefox på
de bloggene jeg har hatt problemer med, og det virket!
Og jeg kopiere det jeg har skrevet - god ide! Så da
vet jeg det, og jeg er ikke frustrert lenger.
takk for tipsene, jenter!

10 kommentarer:

  1. Flotte bilder og nydelig blogg!
    Var virkelig flotte smykker du har laget.. før en viktig sak :)

    Ha en fin dag videre :)

    SvarSlett
  2. Herlige bilder! Kos dere masse med ferie. Her i nord var den i forrige uke så nå er det full jobb igjen :) (Ehm, og litt blogging..hihi)

    Så bra at du fikk til med kommentarene. Jeg skrev kommentar til deg på det innlegget om at du bør bytte til Firefox (som jeg bruker og ALDRI har problemer med) men den meldingen forsvant...er det mulig? Haha :)

    Stor klem ♥

    SvarSlett
  3. Nyt ferien! Vi drøyer et par uker til, vi ;) Fine bilder du viser, og godt å høre at du ikke lengre har problemer :)

    SvarSlett
  4. Nydelige bilder! Og så de vakreste brune øya da.....!
    Ha en herlig ferie! Og gleder meg til å se strikkeprosjekter =D

    SvarSlett
  5. Nyyydelige brune øyne :)
    Kos dere videre i ferien :)
    Klæm

    SvarSlett
  6. Så utrolig flotte bilder du tar! Og så har du jo et nydelig objekt også da:)
    Her i vest er det ikke fri før i neste uke.
    Nyt høstferien!
    :)

    SvarSlett
  7. Ha en flott høstferie! Her er det og ferie og vi jentene nyter den - hjemme! Nydelige bilder, igjen!

    SvarSlett
  8. Så mange nydelege bilete av flotte barn!

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil legge igjen en hilsen til meg
- tusen takk ♥