Stinemors Små Øyeblikk

fredag 30. desember 2011

Den røde julekjolen

Matilde var den som fikk ny rød kjole til jul.
Den ble sydd sammen på lille julaften, så den ble klar i siste liten kan man si....
Med hvit strømpebukse og røde sokker med snøkrystaller på var lillemor
klar for jakten på julegavene... - og noen ganger lå de langt under treet.
Nederst på kjolen, ermene og rundt halsen er litt ekstra fluffy pga av effektgarnet beo.
Resten av kjolen er strikket i lerke - myk å ha på og klør ikke! Jeg falt pladask
for den nydelige rødfargen. Inspirasjon og oppskriften til kjolen er
 hentet fra pt design
Nå henger kjolen klar til å feire nyttårsaften også!

16 kommentarer:

  1. Nydeleg kjole på ei søt jente!

    SvarSlett
  2. Søt kjole til en nydelig jente!
    Ønsker deg en fin nyttårsaften.

    SvarSlett
  3. Utrolig søt kjole, nydelig modell :-)

    SvarSlett
  4. For en nydelig julekjole! :) Og modell, som alltid ;)

    Håper dere koser dere masse vennen.

    Gleder meg til å følge deg i 2012 ♥

    Stor klem

    SvarSlett
  5. Så fin den ble i rødt!
    Synes ofte det er vaskelig å se for meg et plagg i ny farge :) Men dette var full klaff...

    SvarSlett
  6. Supersøt kjole og jente! =)
    Romjulsklem ToneB

    SvarSlett
  7. Nyyyydelig kjole!! Og ikke mindre nydelig er jenta :)
    Klæm

    SvarSlett
  8. Nyyyydelig kjole!
    Blir så inspirert av alt det fine du strikker!
    Klem

    SvarSlett
  9. Nydelig kjole i en fantastisk farge!
    God nytt år til deg og dine:)

    SvarSlett
  10. Stinemor og familie ønskes et godt og lykkebringende nytår :-))

    Klem& Kos

    SvarSlett
  11. Skikkelig julerødt! :) kjolen var søt, passer jenta de perfekt! kjenner jeg gleder meg til lykketrollet mitt vokser til.. :)

    SvarSlett
  12. Så utrolig skjønn kjole! Ka du får til altså!
    God nyttårsfeiring!
    :)

    SvarSlett
  13. Heisann!
    Tusen takk for at du fant meg, og at jeg kunne finne deg! Kjempekoselig blogg du har. Kjenner inspirasjonen bobler, og jeg kommer helt sikkert til å prøve noen av oppskriftene dine ;o)

    Gleder meg til å følge deg i 2012 ♥

    Nyttårsklem

    SvarSlett
  14. Så flott kjole, og nydelig jente!

    Takk for alle hilsnene på bloggen min den siste tiden, som jeg ikke har fått takket for tidligere pga stress.com på slutten av året. De leses og verdsettes!

    Ønsker deg og dine en super nyttårsfeiring =)

    SvarSlett
  15. Den var kjempefin (og på ei nydelig jente!)
    Tusen takk for alt du har delt i 2011!!!!! Du er virkelig en inspirasjonskilde!!!! Alltid kjekt å titte innom her!
    Ønsker deg et fantastisk godt nytt år!
    Og gleder meg til å følge deg videre i 2012!
    Klem, Anita ;)

    SvarSlett
  16. Nyydelig kjole! Takk for koselig kommentar hos meg! Ønsker deg et godt nyttår! :)

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil legge igjen en hilsen til meg
- tusen takk ♥