Stinemors Små Øyeblikk

fredag 23. desember 2011

The green of Christmas

Jeg nesten snublet over to slike grønne engler - dermed ble det grønn pynt
på julebordet vårt i år, og det ble både friskt, flott og artig.
En liten sniktitt fra bordet vårt.....
I morgen skal lysene tennes og juletallerknene fram, det skal god drikke i juleglass.
Vi blir 10 personer til bords, det blir litt trangt og veldig koselig - det blir jul!
Nå er treet pynta, huset er gullende rent, gavene ligger klare, riskrem er laget,
pinnekjøttet ligger i vann, ungene sover med store forventninger i magen.
Jeg sitter nå og nyter stillheten og den gode følelsen av at alt er i
orden og klart til selveste julaften! Jeg har et øye på pc'n og
et på Graham Norton - jeg ler meg skakk hver gang
jeg ser på showet hans, godt med en latter!!

3 kommentarer:

  1. Nyydelig julepyntet bord!

    Ønsker deg og dine en God og fredfull jul :-)

    SvarSlett
  2. Så koselig hos deg Stinemor, kjenner skikkelig julestemning. Må le litt, du har også spart all innpakning til siste slutt... det gjorde jeg også og det tok virkelig litt tid å få pakket det inn. Samme julepapir også, thi-hi :D

    Liker Norton-show jeg med, litt syk humor. Me like! ;) En god latter!

    Har lite julepynt fremme her pga småfolket, men jeg har også slike juletre i glass... lurer på hvor de er, for de har jeg ikke tatt ned fra loftet. Ligger sikkert en veldig lur plass etter flyttingen rett før jul i fjor... o_O

    Jeg ønsker deg & dine ei riktig god julefeiring! Kos dere masse og nyt tiden sammen ;)

    PS - lykke til med hekleprosjektet, det klarer du fint som bare det, thi-hi!!! :D

    Stor klem fra meg,
    Eli Kristin

    SvarSlett
  3. Så fint du har pyntet..
    God jul til deg og dine<3 Kos dere masse..
    Juleklem fra meg

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil legge igjen en hilsen til meg
- tusen takk ♥