Stinemors Små Øyeblikk

lørdag 31. desember 2011

Godt Nyttår!

Tenk at dette året snart er over...... - jeg syns ikke det er så lenge siden jeg satt med de
samme tankene på slutten av 2010, men det er jo et helt år siden. I fjor på denne
dagen hadde jeg et innlegg over hva jeg hadde produsert i løpet av det året. Jeg
burde kanskje hatt et slik innlegg i dag også, men jeg sparer det til starten
av 2012. Fjorårets innlegg på nyttårsaften kan du lese her
Med full fart inn i 2012......
Vår vakre Sookie som fyller 1 år i januar!
I år blir det bilder av hundene denne nyttårsaften.
Vi våknet til nydelig sol, noen minusgrader og frost - da var det ikke annet å gjøre enn
å ta med seg hunder og kamera ut for å fange noen nydelig øyeblikk!
Til og med vesle Chevy stod lenge nok slik at jeg fikk fanget noen vakre øyeblikk av han også! Det er mye fart i en slik liten tass!
 Det har vært et år full av gode, men også svært vonde stunder. 22.juli har preget mye av 2011,
men jeg er virkelig stolt av måten folk i Norge reagerte etterpå. Det er virkelig følelsesladet å
tenke tilbake på denne tiden.. - og det vil prege oss lenge. - Alle mine varme tanker...

En stor takk til alle dere som har fulgt meg gjennom 2011
- uten dere og alle de hyggelige kommentarene dere legger igjen hadde det ikke
vært mye morsomt å blogge! Dere er fantastiske til å gi god tilbakemelding,
skryt og støtte! Og all den inspirasjonen som dere gir tilbake til meg!
tusen takk!
Jeg gleder meg til å følge dere alle sammen gjennom 2012!
Håper dere alle får en flott nyttårsaften!
godt nyttår alle sammen!

8 kommentarer:

  1. koselige bilder
    og godt nytt år ;)
    monikaklemma

    SvarSlett
  2. Kikar innom for å ynskje deg og alle dine eit riktig godt nytt år! Det har vore så kjekt å følge deg i året som har gått.

    No gler eg meg til å få følge deg vidare inn i 2012!

    Nyttårsklem, Tove

    SvarSlett
  3. Godt Nytt År til deg og dine....gleder meg til å følge bloggen din I det nye året:-)

    Ann-Charlotte

    SvarSlett
  4. Godt nytt år til deg. Gleder meg til å følge bloggen din i året som kommer også. Nydelig julekjole

    SvarSlett
  5. Ønsker deg et kreativt godt nyttår og gleder meg til å følge deg i 2012 også. Klem

    SvarSlett
  6. Nydelige bilder av vakre hunder:-)
    Gleder meg til du kommer med en årskavalkade på det du har produsert i året som gikk. Vurderer å gjøre det samme jeg og:-)
    Ønsker deg og dine et riktig godt nyttår, gleder meg til å følge deg videre!

    SvarSlett
  7. Godt nyttår, Stinemor, gleder meg til å følge deg i 2012!

    Klem fra Maria!

    SvarSlett
  8. Godt nytt år, jeg gleder meg til å følge deg videre :) Nydelig julegaveinnpakking du viser frem under her, og utrolig vakker julekjole!

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil legge igjen en hilsen til meg
- tusen takk ♥