Stinemors Små Øyeblikk

fredag 23. desember 2011

Pakke, pakke, pakke.......


- puh!
Når man sparer all innpakking av julegaver til 22.desember, så blir det et lite slit...
Men nå er jeg over halvveis, og jeg tror resten skal få ligge til i morgen...
- kanskje... :)
Julepakkinga mi i år går i fargene brunt og hvitt - jeg liker det virkelig!
Mannen derimot rynker litt på nesa, men der er jo helt normalt
når jeg gjør ting litt annerledes enn før... hihihi
Julegavene til barna har litt annet papir og blåe, røde og hvit bånd.
Nostalgisk og koselig papir! Alle gavene er pynta med små
julekuler eller hjerter - kos!

Igjen et nattlig innlegg fra meg... - det er vel flere enn meg som sliter med at tiden ikke helt
strekker til. Alt skal gjøres klart til juledagene, og det krever sitt. Jeg har nesten ikke
hatt tid til å titte innom alle deres koselige blogger heller - skal kose meg med det i
romjula! Akkurat nå føles det godt å avslutte en lang dag med et lite innlegg.


god natt - søte drømmer!

6 kommentarer:

  1. hee heee heee akkurat det brune og det skrift papiret har eg også og det brune båndet :P falt pladask da eg så de :D

    SvarSlett
  2. Nydelige pakker og papir!! Hva er nå galt med å bruke brunt??? Knallfint synes nå jeg :)
    GOD JUL!!
    Klæm

    SvarSlett
  3. Synest pakkene dine er flotte!! Ynskjer deg og dine ei flott Jul:))

    SvarSlett
  4. Ja jeg skulle også være tidlig ute i år (sier det vært år), men pakket mine siste inn i går kveld jeg også :) Nydelig innpakning på dine!

    Jeg ønsker deg og familien en riktig god jul!

    Klem fra Desirée

    SvarSlett
  5. Kjempefin innpakning!

    God jul til deg og dine, nyt tida sammen!

    God klem fra Maria!

    SvarSlett
  6. Nydelige pakker!

    Ønsker deg en riktig god jul og gleder meg til følge deg videre i 2012:-)

    Juleklem

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil legge igjen en hilsen til meg
- tusen takk ♥