Stinemors Små Øyeblikk

fredag 9. desember 2011

I'll be home for christmas....


Selve jula sniker seg nærmere innpå... - tenk 15  dager igjen....
Her i huset dukker det opp litt mer julepynt for hver dag som går, på bordet
har jeg nå tent lys i en rød og flott julelykt... stemning!
Sofaen er full av unger og hunder - heldig er jeg som har en flott go'stol slik at jeg
slipper å krangle om plassen.... Mannen stakkars er ute og måker - sånn er
det når man har ansvar for å få snø og sludd bort.

På tv'n surrer beat for beat med tilbakeblikk på halvårets episoder, og jeg
skal straks finne fram affegenser nr 2 slik at den blir ferdig snart. Det er
 to afghanske mynder oppe ved Lillehammer som fryser litt og
det må selvsagt gjøres noe med!

I morgen skal jentene bort til bestemor for å bake pepperkaker, og jeg tror jammen
at jeg skal bruke den tida til å fiffe opp på soverommet vårt. Satser på at energi
og arbeidslysten kommer innen den tid..... Pepperkakehuset vårt tror jeg at
skal bygges neste helg - tida flyr fort framover nå.

husk fristen på min christmas giveaway - siste frist er søndag!!

ps:
Forrige innlegg var ikke et ønske om sommer. -hahahaha....
Jeg er glad i årstiden, nå skal det være i snø! Men bare vent
 til mars for da kommer jeg til å mase om vår....

2 kommentarer:

  1. Må ikke la hundene fryse, stakkar:)

    Fine bilder. Får sånn god følelse inni meg når jeg ser de. Ene bildet passer forresten utmerket til min første, fotografiske utfordring! Ta en titt! :)

    Ønsker deg en super helg!

    SvarSlett
  2. Ja,i dag er det 14 dager til julaften...hoi hoi:)
    Koselige stemningsbilder fra deg
    ha en kos dag

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil legge igjen en hilsen til meg
- tusen takk ♥