Stinemors Små Øyeblikk

onsdag 7. desember 2011

Vinter vest

Denne skal pakkes inn og legges under et tre et sted. Vesten er laget til ei skjønn jente,
og jeg tror hun kommer til å bli nydelig i denne fargen - eplegrønn -
♥ ♥ ♥
Oppskriften er selvsagt denne fra pickles.
Jeg hadde noen nøster med pickles soft superwash i eplegrønn liggende,
de ble perfekt til dette prosjektet. For å få et lekkert fargespill brukte jeg en
tråd alpaca i mørk lime sammen med pickles garnet. Så da har jeg
kun brukt fra garnlageret til denne julegaven! 
*klapp på egen skulder*
En rad med ugleknapper er prikken over i'en! ♥

Her har snøen kommet også - det lavet ned store filler i går, og dermed ble alt ute
dekket av et mykt og hvitt teppe - magisk stemning. Jeg håper snøen holder
seg liker vakker helt fram til jul! Det skaper den ekstra stemningen! ♥

Hundene elsker det, de spretter rundt og graver snutene sine ned i snøen. Jentene er
også ekstra lykkelige i dag og løp ut rett etter middag for å leke nisser. Jeg sitter
inne og hører den glade lyden av lekende barn samtidig son jeg ser skyggene
av dem gjennom terrassedøra - ja, ganske magisk!

ønsker dere en magisk kveld!

8 kommentarer:

  1. Nydelig vest! :) Tror jeg må prøve meg på sånne vester jeg også for de er jo så fin og anvendelig:)

    SvarSlett
  2. Herlig farge! Og de søte ugleknappene:-) Den blir nok deilig i bruk...

    SvarSlett
  3. noe så nydelig ... herlig farge og de knappene ble eg vilt begeistret for :D hvor har du kjøpt dem ???

    SvarSlett
  4. Nydelig gave og herlig farge! <3 flink du er!

    SvarSlett
  5. Utrolig fin! Og de knappene var jo bare rålekre!! :)

    SvarSlett
  6. Så nydelig! Og for en herlig fargekombinasjon, du er så flink! :)
    Denne vesten er på min lange "ønskeprosjektliste" og rykket opp flere hakk nå ;)

    Og ja, knappene er *smask*

    Klem

    SvarSlett
  7. Du laver altså bare nogle rigtig lækre ting - heldige lille pige der skal bære den smukke vest :-)

    SvarSlett
  8. Kjempe fin vest! :) heldig den som får den gåva under joletreet! :)

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil legge igjen en hilsen til meg
- tusen takk ♥