Stinemors Små Øyeblikk

fredag 16. desember 2011

En liten pust i bakken...

Det er fredag formiddag, og jeg har gitt meg selv en liten pause i julelista...
Kjenner at jeg er litt sliten i både hode og kropp etter en hektisk uke.
Trent har jeg også fått tid til tre ganger denne uka, så det er nok
det kroppen min kjenner - god sliten med andre ord.
Nå har jeg liggende en diger bunke med julekort på bordet
- alle har fått adresser på, så nå er de klare for sending.


Min jul er preget av rødt, noe hvitt har i her og der...
- men det rød må være tilstede for at det skal bli ordentlig jul.
Jeg så programmet herlige hjem på FEM i går... wow!
Det er jammen lov til å drømme seg bort.....

Ønsker dere alle en fortreffelig helg!
- husk å nyte førjulstiden midt oppi alle juleforberedelsene..



6 kommentarer:

  1. Ønsker deg også en fantastisk helg, Stine!
    Håper du får hvilt deg ut litt :) Det skal jeg også gjøre. I natt skal de to søte små få sove hos farmor, da kan jeg sove så lenge jeg vil i morgen (hurra). Mannen er i USA så disse syv dagene har vært hektiske. Gleder meg til han kommer hjem igjen på torsdag:)
    Nydelige bilder i innlegget under! Vakker jente!

    Ønsker deg en god fredag
    Klem

    SvarSlett
  2. Ja, noen ganger man bare bestemme seg for å sette seg ned å ikke gjøre annet enn å sitte der :) Det går litt i ett denen tiden, og jeg føler nesten jeg blir mest sliten av å tenke på alt det jeg ikke får gjort men skulle ønske jeg fikk gjort...hihi. Slik er vi vel bygd vi :)
    Fine bilder, liker jule-stilen din :)

    Og nydelige bilder av hjerteknuseren din under ♥

    Ha ei rolig og koselig helg
    Klem

    SvarSlett
  3. Kos deg, det trengs i disse tider.'
    Er hjemme med syk junior i dag, i skrivende stund sovende på sofaen.

    SvarSlett
  4. Titter innom for å ønske deg ei riktig god helg! Det kan bli mye for enhver i disse tider, og kanskje enda mer med 4 barn og alle jule-fest/avslutninger/kos/+++ som skal oppleves også.

    Koselig julehos hos deg. Ta deg litt time-out mellom slagene. Sier som G-Anette over her. Det er kanskje aller mest det jeg ønsker å få gjort som surrer rundt i topplokket og som kjennes mest slitsomt ut, fnis.. Sånn er det bare, men husk - jul blir det uansett og det er lov å ta snarveier ;)

    Kos deg snuppa, vel fortjent! ;)
    Klem, Eli Kristin

    SvarSlett
  5. Hei! I dag fikk jeg pakke i posten! Kjempefint armbånd og øredobber!! Tusen takk! Sååå koselig å åpne posten når man er så heldig! Tenk at det kan være noe til mor også i disse tider *fnis* ;)
    Senk skuldrene med god samvittighet du, og jeg ønsker deg en fantastisk god helg!
    Klem ;)

    SvarSlett
  6. Så koselige julebilder! i julen må det være litt rødt! Det har blitt smått med kommentarer herfra i det siste...det går i ett..her også!
    Nå ser jeg også den supersøte boleroen under her og gjett hvilken ide du satt meg på... Tror jeg må sjekke størrelsene Pickles har på dem.
    Nydelige jenta di!
    Ha en fin uke og riktig god jul til deg ;-)

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil legge igjen en hilsen til meg
- tusen takk ♥