Stinemors Små Øyeblikk

søndag 11. desember 2011

Vinnere av min Christmas Giveaway!


Først må jeg få lov til å si tusen takk til alle dere som ville bli med! Kjempe morsomt!
Det ble hele 137 lodd, og jeg måtte svikte min egen plan om å trekke lapper
på den gamle-gode måten. Det ble for mange lapper, og jeg ble lat ;)


Her er de heldige som vant........

Jeg håper boka faller i smak, Synnøve!
Ta en titt i den flotte bloggen hennes - with 100% love

Nå kan du pynte deg i vakre juleperler, Anita!
Hennes blogg er virkelig verdt et besøk Anitas kreative side

Små englemarkører i juledrakt er snart på vei til deg, Tildemor!
Veldig morsomt at du vant - jeg som pleier å kalle minstejenta vår Matilde for Tildemor.
Ta en titt hos Tilde's kreative hjørne

Jeg håper du liker ugler, Tonje! Denne er ganske så søt...
Jeg anbefaler et besøk i hennes blogg Dagdrømmeren
Den siste premien ble en liten overraskelse for meg også siden jeg glemte å legge denne premien
til i selve innlegget om giveaway'en.. Da jeg fant fram premiene så lå jo denne lille ugla der og
tittet på meg.... - dermed ble det 4 vinnere av min christmas giveaway!
Gratulerer til dere alle fire!
Håper dere ble fornøyde - send meg en mail med adr, så kommer det snart en pakke i posten!


Håper dere alle har hatt en hyggelig helg med sol, snø og kos. Her har det vært litt kaldt, men
bra nok vintervær. Jentene kom hjem fra bestemor med flere bokser fulle av pepperkaker
Gjett om de har kosa seg! Jeg har svinsa rundt med støvkluten og trylla fram litt mer
julestemning mens julemusikken rulla ut av høytaler'ne. Hundene ble muligens
litt bekymra  for matmora si siden de gikk i beina på meg hele tiden...
Jaja, det ble rent & pent og jeg er fornøyd med dagens innsats!
 - ønsker dere fortsatt en flott 3.advent!

5 kommentarer:

  1. Oi, hurra! Nå ble jeg superglad (syns jeg vant den flotteste gaven :) Tusen hjertelig takk :)
    Ønsker deg ei god søndag
    sender mail :)
    Klem

    SvarSlett
  2. For en utrolig koselig overraskelse!! Jeg som tenkte på deg for et par dager siden, med litt dårlig samvittighet for at jeg ikke hadde fått til å legge bilde og giveawayen din inn på siden min! Tuuusen takk!!!
    Har akkurat bakt årets ladning med lefser, er helt av i ryggen og skulle sette meg ned å ta et pust i bakken og titte innom i bloggverden, så dette ble en skikkelig god bloggrunde!
    Ønsker deg en fin adventstid videre!
    Klem, Anita ;)

    SvarSlett
  3. Grattis til heldige vinnere!

    Ha en fortsatt fin søndagskveld!

    SvarSlett
  4. Wow! Heldig meg! 1 av 137 vant en lekker strikkebok - og det ble meg! :) Tusen, tusen takk!

    SvarSlett
  5. Gratulerer så mye til vinnerene!

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil legge igjen en hilsen til meg
- tusen takk ♥