Stinemors Små Øyeblikk

mandag 19. desember 2011

Mitt lille tre

- står det et lite tre....
Når jeg får en ide, så må det gjennomføres fortest mulig.
Dette burde jo mannen vite! Så når han glemmer minitreet mitt så kan ikke jeg vente til dagen
etter. nope.. da må far ut igjen! Han rista litt på hodet med et lurt smil og tenkte nok
sitt om den gale kona si og de merkelige ideene. Vi var igjennom akkurat det samme
 da jeg skulle ha en kvist i taket, og da måtte han jo innrømme at det var ganske
stilig allikevel. Lærdommen er at man skal stole på sin gale kones
gode ideer! - eller noe sånn..... Jeg er iallefall svært
så fornøyd med at jeg fikk vilja mi!
På grenene henger små engler og hviter hjerter - i toppen et lite smårutete hjerte
Rundt omkring sitter og ligger små nissebarn o'herlige lykke!

Nå sitter jeg her i et rolig julehjem med tente lys og beina på puffen....
Matilde sover - Celine er med pappa'n på jobb i lastebilen. Charlotte storkoser seg i
Markus sin sofa mens han er på årets juleball. Jeg nyter stillheten og avviser alle
snev av dårlig samvittighet fordi jeg burde pakke inn julegaver. De ligger der
nok like pent i morgen tenker jeg... Jeg skal nyte synet av røde nisser

Så må jeg innrømme at jeg er kjempe spent på hvordan kvelden til Markus blir. Det har
lenge vært snakk om transport til juleballet, og han har fått spørsmålom han vil bli med
på å dele limo... - det ville kosta godt over seks hundre..  Dermed ønsket han og
et par kompiser å bli kjørt av mannen i traktor! Null problem! Reaksjonen
hadde vært mange og flotte der de stod i kø mellom to limousiner!
hahaha... Utrolig bra! Særpreg er viktig!

håper du får en fin mandagskveld!


9 kommentarer:

  1. Traktor er da mye bedre enn limmo!

    Ser julehyggelig ut hos deg. Flott.

    SvarSlett
  2. Finfint tre!
    Storebror i huset vil så gjerne ha sitt eget tre, mon tro om dette hadde vært noe?
    Må innrømme at tanken på ei gran midt blant Sabeltann og Lego ikke fristet veldig...

    Veldig julekoselig du har det hos deg!

    SvarSlett
  3. ...kan det puttes i et norgesglass, ja da liker jeg det! ;-)

    SvarSlett
  4. Herlige røde nisser ♥

    Og du, så utrolig TØFT å dra til juleball med traktor! :)

    Kos deg med bena på puffen resten av kvelden.

    Klem

    SvarSlett
  5. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  6. Åå..for ett nydelig lite tre, med nydelig pynt rundt<3
    Ha en fin kveld..
    Klem

    SvarSlett
  7. Hei, så stilig da å ankomme i traktor!

    Synes det lille treet ditt var nydelig, og så fint pyntet!

    Nyt mandagskvelden :)
    Klem Tonje

    SvarSlett
  8. Så koselig du har det, skikkelig julestemning. Ser du har julefargen rød som en gyllen tråd også :)

    Du gjør rett i å slappe av mellom slagene, det skal jo være kjekt og mye kos også med alt som hører med i julestria. Jeg tar meg tid i år, kommer i mål også tror jeg, thihi!

    Syns det var kjempestilig å ankomme i traktor jeg, det er jo dessuten helt "in" nå med tanke på Moods of Norway. Traktoren har fått en ny renessanse og hvorfor følge strømmen? Tenker de gjorde litt av en entrè, hehe! :P

    Kos deg,
    juleklem fra meg

    SvarSlett
  9. PS - glemte å takke for de alltid så koselige kommentarene fra deg hos meg! ღ Tusen takk snille du :)

    Halsene jeg har heklet er kjappe, gode og varme. Genialt! Dessuten er de veldig lette å få til, så det er ikke noe å lure på Stine. Kan jeg, kan iallfall du, he-he :D

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil legge igjen en hilsen til meg
- tusen takk ♥