Stinemors Små Øyeblikk

torsdag 22. desember 2011

White Christmas

Faktisk så var det hvitt ute i morges, og det er fortsatt hvitt...
Et snev av snø - ikke mye! Max en cm kanskje, men hvitt er det iallefall!
Nå er jeg trøtt... - klokka er langt over midnatt, og jeg har nettopp lagt fra meg hundebørstene.
I dag var det affe-vaskedagen, har man langhårete hunder, så kreves det litt vask og børst.
Noah ligger nå så lang han er og er så glad for at vi er ferdig, og jeg er svært fornøyd
med en ren og vakker affe! Det fins ikke noe mer vakkert enn en afghansk mynde!
The most beautiful boy in the world....
Matilde og jeg var på skolens juleavslutning i morges - en god start på dagen!
Det var stor stas for lillemor å se Celine og Charlotte på scenen mens de
sang og dansa. Denne juleavslutninga er en koselig tradisjon, og jeg
føler virkelig at jula er rett rundt hjørnet når vi har sett den.
I morgen er det nissefest i barnehagen, så Matilde venter en dag til før hennes juleferie starter.
Nissefest er viktig! Og mens lillemor koser seg, så kan mor fikse de få tingene hun
glemte i dag.. - hvorfor er det alltid slik at man glemmer en håndfull ting
hvert eneste år?? Pyttsann.. - det er ganske litt tradisjon det også?

Nå er det natta... - søte drømmer!


1 kommentar:

Så hyggelig at du vil legge igjen en hilsen til meg
- tusen takk ♥