Stinemors Små Øyeblikk

torsdag 29. desember 2011

Valpeshow!

Tradisjonen tro er romjulsutstillinga noe vi bare må ha med oss - tradisjoner er viktige!
Chevy debuterte i valperingen i dag og ble beste hannvalpen! Mannen har gledet seg
til dette, Chevy er jo pappas gutt, så han var svært fornøyd med resultatet.
Jeg var mest forundret og innmari fornøyd med hvordan Chevy oppførte seg i ringen.
Vi har ikke fått trent like mye som ønskelig, det har liksom vært nok å gjøre før jula.
Men den lille tassen overraska meg stort ved å både stå vakkert og rolig - vi har
kun trent i to dager, så dette er supert! Fikk også mange tilbakemdeldinger
at han løp kjempe bra, fin flyt og flotte bevegelser. Dette er veldig viktig 
for mynder, så jeg er strålende fornøyd med dagen og lille Chevy!
- de to vakre saluki valpene som vant -
Den nydelige tispe Michelle ble best i rasen og Chevy best i motsatt kjønn.
Så den i blått er meg, og jeg som ikke er glad i å være på bilder... *sukk*
♥♥♥

En lang dag på utstilling tar på, så nå det var godt å få seg en dusj før jeg krøp inn
i en kosepysj! mmmm... kose! Nå sitter jeg krølla sammen i go'stolen under
et teppet og har tent lys rundt i hele stua.. - skal straks finne fram et lite
prosjekt og kun slappe av resten av kvelden!

ha en fin kveld!

5 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye med flott resultat:-) Så moro!

    Kos deg videre i kveld med nytt prosjekt. Her blir det nok mer dokke-strikking;-)

    Klem

    SvarSlett
  2. Skikkelig flott hund dette. Klart både du og mannen er stolt:) Håper du fikk slappet av og kost deg skikkelig i kveld!
    Fortsatt god romjul!
    :)

    SvarSlett
  3. grattis med flott plassering på Chevy,det gikk jo helt fnatastisk bra:)))) Stilte du Noah også??? Sikkert koslig på utstilling,kjenner det kribler både her og der når jeg sleser slikt,men vinteren er uansett ikke en tid på året da jeg kjører rundt på utstillinger,herifra må en jo som regel kjøre et stykke vet du.Men en dag sier jeg bare,skal jeg nok overraske både deg og alle de andre:))))håper du har hatt flotte romjulsdager og så vil jeg samtidig ønske deg en flott nytt år!!!
    Toveklem:)

    SvarSlett
  4. Grattis med flott resultat :)
    Det lover godt for framtidig deltakelser for den godeste Chevy ;)
    Klæm

    SvarSlett
  5. Så gøy, gratulerer!
    Og du var jo fin i blått på bildet! :-)
    Ønsker deg en kreativt og fint 2012!

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil legge igjen en hilsen til meg
- tusen takk ♥